NEM AZ ÉN NAPOM

DOPE-T:
Felkelek, de morgok, mert bal lábbal kelek fel,
Karikás szemekkel, ez egy csúnya reggel.
Nem aludtam egész nap,
Fogom a fejem, migrén gyötör, és magam alatt vagyok.
És nem látok mást, csak négy szürke falat,
Belerúgok, de ettől minden a régi marad.
A baseballsapkám összegyűrve találom a sarokba,
A tévében mosolyognak, lekapcsolom, mert szarok ma a mosolyra!
Miért nincs nekem senki, aki megért?
Aki tovább húz, megütöm! Szemet szemért!
Borotválkozom, de megvágom magam,
Úgy érzem, minden csak rossz lehet, ami ma van.
Elhibázott életem egy újabb napja ez,
Dél van, elkések a barátnőmtől, bassza meg!
Sietek, de kék csíkos autó áll meg mellettem,
Idegesek, mert a személyim otthon felejtettem.
Beültetnek, és bevisznek,
Benn minden adatom, ellenőriznek.
Amikor kiengednek, hiába sietek,
Már így is három órát késtem.
A barátnőm mérges, én meg nem értem.
Ez nem az ő rossz napja, hanem az enyém,
Üvöltözök vele, ő meg elindul felém.
Lök egyet rajtam, azt mondja: menjek!
Ha ilyen hülye vagyok, nem kellek.
Kilépek az ajtón, de nem bírok el menni,
Úgy érzem vissza kéne menni, és mindent helyre tenni.
Csöngetek, ő kijön és mosolyog, mert tudja, hogy szeretem,
De nagyon! Csak hát, ez nem az én napom.

GRIM ACE:
Rosszul aludtam az éjjel,
És most légkalapácsra ébredek.
Mosakodni akarok, de nincsen víz,
Éppen a karbantartást végzik.
Tükörbe nézve megijesztem magam,
Szörnyen nézek ki, húzós volt a tegnapi éjszaka.
Reggeliznék, de csak szeretnék,
Mert üres a hűtőszekrény.
Hát, el kell mennem a boltba,
De nem találok ruhát, amit felkaphatnék magamra.
Teli a szennyes, de üres a szekrényem,
Így valami koszos göncöt magamra tépek.
Elmegyek a boltba, de zárva,
Ekkor jövök rá, hogy vasárnap van.
Hazaérek és rájövök, hogy bezártam a kulcsomat,
Még szerencse, hogy az ablak nyitva marad!
Bemászok az ablakon,
Ez nem az én napom, elegem van!
A fejemre húzom a takarót,
És ott várom meg a holnapi napot!


Szöveg: Dope-T & Grim Ace
Album: "Kiadatlan album"
Sorszám: #08
Megjelenés éve: 1994