PÉCSI ÉJSZAKÁK

DR MAMMUT:
- Este találkozunk a megszokott helyen.
- Hozd magaddal a cuccokat!

DOPE-T:
Lement a nap, sötét a város, minden riasztó bekapcsolva,
A tolvajok dolgoznak, elmúlt tíz óra.
Nagy csikorgás, ráléptem a gázra, magnó kakaón,
Villanyok gyulladnak, de mire kinéznek az ablakon...
Már messze járok, 130-al járom az utcát,
Öngyilkos vagy, ha pont előttem futsz át!
Nem buliból megyek, hanem időre egy haveromhoz.
Éjszaka dolgozni fogunk!
Ketten elnézünk egy diszkó fele,
Már messziről virít a harmadik munkatárs feje.
Üdvözöljük a haverokat, és elhúzunk hárman,
Csikorgás, és eltűnünk az éjszakában.
Látunk egy kocsit a sötétben, elő a szerszámokat!
Kipakoljuk mint állat, nem szarozunk sokat!
Elpakoljuk az árut,
Majd visszamegyünk, és egy másikat is megpróbálunk.
Alig kinyitjuk, nagy visítás
Ez nem a mi napunk! Kurva életbe, futás!
Miközben az erkélyről egy békés polgár fenyeget,
Azt mondja, már kihívta a rendőrséget.
Be a kocsiba! Vad indítás,
A szokásos kibaszott csikorgás.
Felnézek az erkélyre, látom a rendszámunkat keresi a marha,
Ezt elbaszta, mert le van takarva!
Ha így akarsz élni, legyél mindig résen,
Tiszántúl lehet, hogy a te helyed, de ne játszd magad Pécsen!
Ez a mi helyünk hülye, baka!
Fasz! Életveszélyes egy Pécsi éjszaka!
Fasz!

GRIM ACE:
Egy hülye gyerek fosott a Pécsi éjszakáktól,
Úgy érezte, biztonságban lesz, ha vásárol...
Egy pisztolyt, meg egy kis winstrolt.
Megszereztem neki, ekkor azt mondta, csak vicc volt.
Szemembe röhögött, azt mondta már nem kell,
Nem tudta, hogy ez nem játék, hülye seggfej!
Azt hitte ezzel elvan intézve az ügy,
Nem tudta, hogy ez halálos bűn!
Szóltam néhány havernak és meglátogattuk,
Mikor meglátott, elfutott, de elkaptuk!
Remegett, aztán lenyomtam neki két balost,
Durva ez a módszer, de hasznos!
Hazakísértük, ott letejelte a lét,
Hiába, akkor is szétvertük a fejét.
Hogy ne felejtse el, hogy ő egy senki,
És, hogy életveszélyes, ha velünk kezd ki!
Percekig eszméletlenül feküdt,
RH negatív mindenütt.
Nagy volt a melle és nem volt résen,
Így nem lehet életben maradni Pécsen.

DR MAMMUT:
Az éjszakák Pécsen mindig mozgalmasak,
Főleg, ha este a sörhöz nem vagyunk irgalmasak.
Dope, Ace és Mammut, bedönt 5-6 korsót,
Ezután egy-két húgyagyú megrendelheti a koporsót!
Mert, ha kimegyünk így hárman a kibaszott utcára,
És belénk köt egy faszfej, az az ő kára!
Előkerül a Magnum. Na, milyen ez a jégkrém?
Na, milyen ez a jégkrém?
Megkapod a balhét fasz, ha kéred,
Ottmarad a betonon félliter véred!
Hamar elborul az agyam, ha baszogatnak!
Jó fej vagyok egy havernak, kellemetlen egy fasznak!
Egyébként nem vagyok agresszív, ha senki nem kötekszik,
Nem ölök! De ha igen, akkor igen!
És ha balhé nélkül átvészelem az estét...
Lenyúlom egy jó ribancnak a seggét!
Itt egy üzenet a sok kannak:
Jobb ha tudjátok, a legjobb nők, Pécsen vannak!
Ha szarsz az éjszakai élettől, húzz a faszba haza!
Pécsen éjszaka.

DOPE-T:
Egy este, egy szűznő akar találkozni velem.
Elmentem, ő elkezdte simogatni a fejem.
Leállítottam erről a szarról, ő csak hápogott,
Rátettem a kezét a faszomra, ő csak tátogott.
Aztán nadrágon keresztül kezdett simogatni,
Megint le kellett baszni.
Megmondtam neki: - Hé! Gombold ki kérlek!
Ő csodálkozott: - Na, de az utcán? - Miért ne?
Meghúzódtunk egy sötét zugba,
Ott a szűznő azt mondta, belém van zúgva.
Hát akkor, elégíts ki! Mondtam neki,
Ő letolta a nadrágom, és az alsógatyám is térdig.
És verte is hősiesen, kicsit béna volt,
Egy kezdő K-U-R-V-A volt.
Elmagyaráztam, hogy hogy csinálja, hogy jól essen,
Húzogatta föl-le, úgy kezelte, mint a kapanyelet.
Tízperc munka után elélveztem,
Elkísértem haza, majd én is hazamentem.
Másnap egy házibuliban megkúrtam egy másik lányt,
Na, ilyenek a Pécsi éjszakák.
Baszd meg!

GRIM ACE:
Pofádba egy gázspray, nyakadon egy kés,
Hasadon egy pisztoly... Ez Pécs!
Mindenki kemény akar lenni, de csak tizedük a gengszter,
Mindenki üt mindenkit, ez a Pécsi rendszer.
Ki háborút akar, megkapja a fasz!
Tőlünk, vagy mástól, az eredmény ugyanaz!
A hullaházban néhány vadonatúj hulla,
Ha hulla vagy, nulla vagy, mert a hulla, egy nulla!
És a seggek, akik uniformisban bohóckodnak,
Kit érdekelnek, amit okoznak, csak egy rossz nap.
Kötekednek mindenkivel, aki nem tetszik,
Azt hiszik van hatalmuk mert kaptak egy plecsnit.
Rendőrök, gengszterek, kurvák, trógerek,
Éjszaka Pécsen minden megy.
Minden utcasarkon egy balhé, amit látsz,
Veszély, ami rád les, egy este alig szállsz.
Ha nem tetszel valakinek, az orrod...
Csak egy törött csont lesz a kiszúrt szemeid között!
Ez van itt, ez ilyen laza,
A kibaszott Pécsen éjszaka!

DR MAMMUT:
Senki nem tud olyan szépen beszélni, mint pár millió forintról az ember,
Megszerzi a pénzt, ha nincs egy Robin Hood.
Mert mindenkit vonzz a pénz szaga,
Ez van Pécsen is, főleg éjszaka.
Kell a pénz, bassza meg!
Meg kell szerezni, ha egyszer Isten nem adta meg!
Egy ember, ki az életedre tör a pénzedért, nem kizárt Pécsen,
Ezért legyél mindig résen!

DOPE-T:
Haverokkal diszkóba indultunk,
A nagy tervvel: hogy mindenkit megkúrunk!
Az egyiknél egy 9 mm-es automata Also,
Miért ne? Pécsen vagyunk éjszaka.
Amikor odaértünk, mondtam, hogy körülnézek,
Láttam, hogy a barátnőm detox részeg.
És három hülye veri,
Én csak röhögtem, nem kell a ribancot félteni!
Haverokkal buliztunk, "..." jó volt a kedvünk,
Míg a barátnőm fel nem tűnt.
Két görényt hozott rám,
Hogy verjenek meg, mert nem mentem oda hozzá.
De azok mikor ránk néztek, inkább elmentek,
Nem mertek, és jobban is tették!
A barátnőmmel összevesztem, otthagytam a faszlányt,
Mikor utoljára láttam, épp a detox-ba rakták.
Pécsi éjszaka.

GRIM ACE:
Egy nyugis éjszaka a haverokkal az utcán,
Ezt is megéltük. Nem is értjük.
Mi van ma, hogy hogy senki nem köt belénk?
Bemegyünk a diszkóba, és nyomják a zenénk?
Végre nőket is nyúlhatunk egy kicsit,
S ma nem küldenek el? Mi van itt?
Jól érzem magam, elindulok haza,
De nem lenne a Pécsi éjszaka, Pécsi éjszaka...
Ha a mikor kilépek az ajtón,
Nem lenne egy fasz, akinek kell a skalpom...
Megint ütni kell!


Szöveg: Dr Mammut, Dope-T, Grim Ace
Album: Új sportok
Sorszám: #12
Kiadás éve: 1993