ALIG VÁROM!

(Ahhh...)
Nekem ne mutasd be anyukád, nem érdekel ki ő,
Csak érted jöttem kanosan, sürget az idő.
Vagy mégis bemutatod? - Á, kéz csókom! Köszönöm jól.
Kellemetlen ahogy kedvesen hozzám szól.
Ha tudná mire készülök veled,
Biztos nem mutogatna rólad gyerekkori képeket.
Meg jeles bizonyítványt, általános iskolást,
- Hé! Tudja, hogy most háromból bukásra állsz?
- Aha, persze, tanulok. Ja, dolgozok.
- Igen, aranyosak mind a rokonok.
Egyre gyakrabban rugdosom a lábad az asztal alatt,
Húzzunk már el innen, a nadrágom dagad!
Hiszen tudod, nem vagyok impó,
Gerjeszt a kis trikódat átbökő két feszes mellbimbó!
- Kézcsókom! Persze, vigyázunk majd magunkra.
Végre! Készülj fel egy nagy útra!

Refrén:
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!

A bárszekrényhez megyek, neked is töltök,
Kanos vagyok mint az ördög, ma is a farkam a főnök.
A falamon a képeket nézed,
Én meg a feszes kis seggedet és bizsergést érzek.
Igyál, még-még-még, 1-2-3,
Vagy inkább szívnál? Mindegy, én a hatást várom.
Már látom az arcodon a huncut kis mosolyt,
Eljött az én időm, indítom a motort!
Látod, a Mamut egy vadállat!
Letépem rólad a nedves kék tangádat!
Gyönyörű barna lábaid simogatva,
Tudom, hogy az enyém vagy ma.
Széthúzom a lábad. Hé, a vonzerőm diadala!
Amit látok az a Niagara!
Belefalok, nyalok, harapok egy kiválót!
- Pff-pff-pff... Mi van, nincs epilálód?
Tetszik az ötleted, hogy idehajolsz,
Széttéped az ingem, és a hasamba karmolsz.
Próbálok úgy feküdni, hogy ne lásd,
A hátamon a tegnapelőtti karmolást.
Azt egy igazi vadmacska hagyta rajta!
Nehezen titkolom itt ülve, egy szál faszban.
A bárpulthoz megyek, felesleges minden szó,
Nagyot durran a pezsgős dugó!

Refrén:
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!

Az ABC-ből csak egy hangot ismételgetsz:
Ah, Ah... (pofon) - Au! Te kis perverz!
(Telefoncsörgés) - Ez meg ki lehet? (Háló!) - Háló! Szia!
- Őőő, aha, futok éppen, 600 kalória.
- Aha, ja. Na, majd holnap hívlak.
Mi a faszt zaklatsz, még csak nem is bírlak!
Te meg úgy mozogsz itt alattam becsukott szemmel,
Ahogy kell, gyerünk, még egyszer menj el!
Mert mindent megtettél aminek eleget tehettél,
A farkammal hamar összemelegedtél.
És itt jövök én is ki a hasadra,
Megöntözlek kis édes, nőj nagyra!
Aztán kidőlök az agyra és rágyújtok,
Kábulok és rád bámulok.
Gyönyörű seggedet nézem, ahogy lépkedsz,
Alig mentem el, de már is újra ébreszt!

Refrén:
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!

Miközben fürdesz, tervezem, hogy még egyszer megkúrlak,
Tusfürdőillatoddal magamhoz húzlak.
- Mi? (pofon) Mi az, hogy nem akarod? Mi az, hogy állj?
- Mi az, hogy nem akarod már?
Ja! Vagy csak pihenni akarsz egy félórát?
Azt lehet, addig iszok egy Whiskey Colat.
Hmmm... Jó ez a masszázs ellazít!
Szeretem mikor ilyen vagy: kreatív.
Aztán ahogy hanyatt fekszek, már is kezded,
Oké, csak lovagolj, mint egy zsoké!
Érzem, hogy neked ez már nem jó csak plusz,
Csak nekem teszed meg, mint bónuszt.
Ez a kis tánc, amit jár a feneked, mindent átír!
Kiszívod a nyakam, mint egy vámpír!
Kész vagyok! Már pirkad;
És elbódít ez a finom punci illat!

Refrén:
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Én alig várom! - Hogy néhány Gint leküldj.
Alig várom! - Hogy a cipzárammal megküzdj!
Alig várom! - Hogy ki mond azt a betűt! (Ahhh...)
Alig várom, hogy alám feküdj!


Szöveg: Dr Mamut
Album: Az utolsó
Sorszám: #08
Megjelenés éve: 2001