KANOS VAGYOK

GRIM ACE:
Otthon ültem egyedül a felálló faszommal,
Baszni akartam, sokat és azonnal!
Volt egy barátnőm, ki bármikor kapható volt,
Felhívtam telefonon, de nem volt otthon.
Aztán kopogtak az ajtón, a szomszéd lány kért segítséget,
Egyedül van otthon, elromlott a tévé, de nézni akarja a filmet.
Mondtam, jöjjön be és üljön le, ő le is ült,
Egy üveg száraz pezsgő előkerült.
Leültem, ő röhögött, mint ha hallott volna egy humort,
Elmondta, hogy felfedezte a nadrágomon a dudort.
Na, jól van bébi, mondtam, beszéljünk komolyan,
Én a tévézésnél jobb programra gondoltam.
Elővettem a farkam, ő csak nézett mint a bagoly,
Nem hitt a szemének akkora volt a faszom.
Ő is levetkőzött, leszopott, én megujjaztam,
Bár soha nem tetszett, még is megbasztam.
Hogy miért? Ebben a helyzetben mindent elfogadok,
Csak a pina a lényeg mert kurva kanos vagyok!

Refrén:
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!

DOPE-T:
Buli volt a haveromnál, én is hivatalos voltam,
Este kilenc fele a képem oda toltam.
De ment már a buli, lányok felsőrész nélkül,
A látványtól a faszom húsz centisre épült.
Odaléptem hozzájuk, faszom kemény mint a vas,
Elővettem, megkérdeztem: Hé! Nem kértek egy faszt?
Azt mondták tahó vagyok úgy, hogy most pofa lapos,
Pedig nem is tahó vagyok, csak kanos! (Kanos!)

Refrén:
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!

DOPE-T:
Farok a marokba és ültem a helyemen,
Egyszer csak egy kurva jó nő bejön.
Megkérdezte: Hé! Mi van szépfiú?
Kanos vagyok mint állat, de nincs kiút.
Úgy értem, áll a faszom, de nem akar senki leszopni,
Rám néz és azt mondja: Hé! Nem te vagy a Dope-T?
De én. (...) Ő nekem esett, és leszopott,
Jól esett, de nem értettem az okot.
Mindegy. Ő szopott, én egyszer csak kiabáltam egy nagyot,
Egy orgazmus letudva, de két óra múlva megint kanos vagyok.

Refrén:
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!

GRIM ACE:
Mikor egy srác kanos rendszerint nem érdekli semmi,
Ekkor jön rá, milyen nehéz fiúnak lenni.
Ha egy lány tüzes millióan állnak sora érte,
Ha egy férfi kanos, köpnek a perverz képébe.
Mit csináljon? Hokizzon? Ez hülyeség!
Hogy a faszveréssel éljen egy férfi ez a vég!
Azt mondják ez olyan, mint a nőknél a nimfománia,
Szerintem csak egy egészséges potencia.
Mindegy mi az igazság, nekem mindig áll a faszom,
Kell egy pina ilyenkor mert kurva kanos vagyok! (Kanos)

Refrén:
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!
- Elsül a fegyver!


Szöveg: Grim Ace, Dope-T
Album: Új sportok
Sorszám: #11
Kiadás éve: 1993