BARÁTUNK A 07

GRIM ACE:
Barátunk, a 07, a rendőrség,
Aki állítólag mindent a nép érdekében lép.
Hogy ez mennyire nem igaz, azt tények bizonyítják,
A sorsban hisző emberek éppen ezért nem bírják.
Sokan utálják, ezzel így vagyunk sokan,
Nem ok nélkül, mert ok erre sok van.
Legnagyobb részük csak elemit végzett,
Azután kap egy egyenruhát, és azt hiszi, ezzel előre lépett.
Menőznek a bottal, a pisztollyal a Golfban,
Kiakaszt ez a sok szar!
Belekötnek abba, aki nem olyan, mint egy átlagember kinéz,
De én nem átlag vagyok, hanem Grim Ace!
És mikor a rendőrök jönnek,
Az emberek csak úgy, mint én, köpnek!
Tudják abból semmi jó nem lehet,
Ha a legkisebb szabálysértésért is újabb ezres lehet.
Én 14 éves koromban utáltam meg ezt a bandát,
Amikor első büntetésemet adták.
Miért jó nekik, hogy egy gyerek otthon üljön?
Ha meg ki megy tíz után, meneküljön.
Előlük. Azóta elegem van belőlük,
Nem tisztelem őket, nincs is kedvem bizonyítani előttük.
Hogy jó vagyok. Azóta sokszor fenyegettek,
Azt mondják szétvernek, mert nem tetszek!
Ezek azok, akik szolgálnak és védenek,
Kérdés kit kitől? Tőlük kellene félned!
Szép a rendőrség, tudja a nép,
Hogy nem barátunk a 07!

DOPE-T:
Éjszaka a haverokkal hazafele tartunk,
De az út széléről lámpás jelzést kaptunk.
Meg kellett állni, ki kellett szállni,
És a rendőr dumáját tűrni és várni.
Gusztustalan bunkó fazon volt,
Szétszedette velünk az autót.
Ránk akarta bizonyítani, hogy mindent loptunk,
Bevittek és reggelig ott voltunk, nagyot szoptunk!
Elvárják, hogy kussoljunk, most ők a nagymenők,
Mi nem vagyunk mások nekik csak bűnözők.
Aztán jöttek a kellemetlenebb részek,
Heteken át jöttek az idézések.
Magyaráztak és fenyegettek,
Azt mondták megvernek, mert én se tetszek.
És máskor is előfordult hasonló eset,
Hogy amikor az utcán ártatlanul megyek...
Megállítanak és feltartanak,
Nem vagyok más nekik, csak egy sötét gyanús alak.
Ők meg azt csinálnak amit akarnak,
Mert kaptak egy kis hatalmat.
Pisztoly és egyenruha, aztán irány az utca,
Állni és várni, mint egy kurva.
Várni egy áldozatra,
És mindnyájan ki vagyunk szolgáltatva nekik.
Nem barátunk a 07!

GRIM ACE:
Nyolcvan százalékának a szolgálat csak alkalom,
Hogy menőzzenek, azt hiszik ez a hatalom.
A többi húsz százaléknak, lehet, hogy ez hivatás,
De a többiek miatt ez nekik is kibaszás!
Ugyanúgy utálja őket is mindenki,
Nem lehet őket tisztelni, nem is teszi senki.

TRICKY D:
A haveromnak, Steve-nek, egy hónapot adtak,
Csak úgy a semmiért szívattak.

GRIM ACE:
S imádják a fiatalt szívatni!
Ha visszaszólunk, bevisznek, így tudnak velünk kibaszni!

TRICKY D:
Ha unatkoznak éjszaka szolgálatban,
S meglátnak, jönnek abban a pillanatban.
Félóra rögtönzött vallatás meg szigor:
Hol voltam, mit csináltam, kivel és mikor?
És ha nem emlékszem valamire, azt hiszik hazudok,
És igazuk van, mert nem tudok mást tenni.

GRIM ACE:
Hiába jön a pisztolyával, másoknak is lehet,
Na most mi lesz? Párbaj!
És én soha nem a rendőröknek drukkolok!
Törött rendőrautó jó dolog!

TRICKY D:
Közlik velem, hogy nincsenek jogaim,
Jogfosztott vagyok én nekik.
Oktatnak, hülyeségekkel döfnek,
Keresztkérdésekkel gyötörnek.
Nem barátunk a 0 kibaszott 7!


Szöveg: Grim Ace, Dope-T, Tricky D
Album: "Kiadatlan album"
Sorszám: #09
Megjelenés éve: 1994