SÍRNI TUDNÉK

DOPE-T:
Sírni tudnék! '94 május 8 van,
Úgy érzem négy évig szabad voltam.
De vége! Az egész ország megkergült,
Az irány ahova tartottunk megperdült.
Idegennek érzem magam ott, ahol születtem,
Letörtségem túl nagy, túl rossz, túl töretlen.
Vörös színt látok és hányinger kerülget,
Nem gondoltam, hogy az ország idáig süllyed!
Szégyen! Értesz? Szégyen ez a nap!
Üvölteni tudnék, tépem a hajamat!
Szenvedek! Ez a hülyeség túl sok nekem!
Tördelem a kezem, falba verem a fejem.
Jöjjenek a régiek és kész!
Hova tűnt a józan magyar paraszti ész?
Hova tűnt? Hova? Tova.
Háborgok, és ebbe nem fogok belenyugodni soha!

Refrén:
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!

GRIM ACE:
Nem volt elég negyven év,
Nem undorítja a népet a sok régi nép.
Reggel még sütött a nap,
De az országra perceken belül szégyenfolt ragadt.
Az ígéretek nem ígéretek, hanem hazugságok,
Vért, sztrájkot, és káoszt látok.
Liftezik a gyomrom, valami bűzlik,
Visszajöttek azok, akik az országot a pokolba küldik.
Sok régi elvtárs,
Miért nem tudják a többiek megérteni egymást?
Miért nem jó az embereknek az igazi szabadság?
Miért nem értik meg, hogy a bal oldal faszság?
Jó úton voltunk, de már vége!
Hogy hogy nem sül le az emberek képe?
Csak ülök és nézek, nem hiszek a szememnek,
Nem sejtettem, hogy ez megtörténhet, ez hihetetlen!

Refrén:
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!

GRIM ACE:
Hiába mondják nincs vége a szabadságnak,
Nem bízom azokban, akik régen is ott álltak!
Úgy érzem, kitéptek a szívemből egy darabot!
A világból is kiszaladok.
A vérem meghűlt,
Az biztos, hogy nem veszek többé vörös szegfűt!
Hiába imádom ezt az országot,
Úgy érzem átvert, és semmi jót nem látok!

DOPE-T:
Én nem fogok tapsolni és mosolyogni,
Csak egy ember van, aki ebbe soha nem fog belenyugodni: Én!
Ez a nap elborzaszt!
Már ma várom '998-at!
Csak ülök és várok, tátott szájjal,
És tele vagyok az egész országgal.
Eddig nem érdekelt a politika, de ez túl nagy pofon!
Elborul az ég, leszakad a plafon.
Forog velem a világ a szobámban,
Miért nem láttuk ezt a veszélyt korábban?
Talán még lehetett volna tenni valamit,
De most vége, vezetők meghaltok!

Refrén:
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni tudnék!
Sírni!


Szöveg: Dope-T & Grim Ace
Album: "Kiadatlan album"
Sorszám: #02
Megjelenés éve: 1994