MOST MI...

DOPE-T:
Hülye szitu. Itt állsz tőlem egy méterre,
Kezeid ökölben, és belevicsorogsz a képembe.
Közben üvöltesz, és lökődsz,
És szigorúan összehúzod a szemöldököd kis köcsög.
Hogy mi nem tetszik rajtam, azt nem is sejtem,
Az előbb még ott voltál, most itt állsz velem szemben.
Kemény fellépés, de mit vársz tőlem?
A skalpom akarod, de semmi nem lesz belőle!
Az emberek ránk néznek, és csóválják a fejüket,
Szemlesütve húzzák el a belüket.
Közben szigorú szemed az enyémbe bámul,
Ha nem lépek valamit, soha nem zárul;
Le, ez a hülye helyzet. Hátra nyúlok,
A kabátom alól előhúzok egy skulót.
Most ijedtséget látok rajtad,
Mert látod, hogy az egészet el basztad!
A kezed még biliben, és itt állsz velem szembe,
Az én kezemben pisztoly, a pofádra szegezve.
Nem oldódik a hülye helyzet, most döntsd el,
Mersz, vagy nem mersz? Kis hülye!

Refrén:
Most mi lesz?
Ha?
Most mi lesz?
Megütsz, vagy nem?
Most mi lesz?
Most mi lesz?
Kis fasz!

DOPE-T:
Nincs időm egész nap veled szarakodni,
Döntsd el, mit akarsz? Lekopni, vagy ütni, és futni?
Látom rajtad, hogy izzadsz,
Mert tudod, hogy ha megütsz, lelőlek kis fasz!
Már remeg a kezed, tiszta ideg a fejed,
Fogjunk inkább kezet, nekem semmi bajom veled.
Vagy lőjelek le, az jobban megéri neked?
Ha nincs más, úgyis meg pörkölöm a segged!
Szívesebben lennék most a barátnőmmel otthon,
Ehelyett te okozol nekem itt gondot.
Az ujjam a ravaszon, a te kezed a fejed előtt,
Szikrázik a dühtől a szemed.
Már meg se tudnál ütni, a kezed görcsöl,
Ha mégis meg próbálod, úgy kaparnak majd össze a földről!
Jöjjön már meg az eszed, csak állunk,
Te készen, hogy üss, én készen, hogy lőjek.

Refrén:
Na, mi lesz?
Most mi lesz?
Kis köcsög!
Most mi lesz?

DOPE-T:
Már fél perce a szigorú képedet látom,
És kőkemény vicsorgatást a szádon.
Kezd görcsölni a mutatóujjam a ravaszon,
Nagyon szar lesz neked, ha véletlenül meghúzom!
Most le ereszted a kezedet, és alapállásban állsz,
Pisztolyom rajtad, te vársz.
Mások az erőviszonyok, mit az elején,
Nagyon jól tudod, hogy én;
Nem húzhatom a rövidebbet.
A skulóval senki nem kötekedhet!
Nyújtod a kezed, hogy kezet fogjak veled,
Izzad a tenyered, és már szerény a fejed, meg a szemed.
Nem nézel már csúnyán, kérsz, hogy kegyelmezzek,
Minden rajtam múlik, szar neked!
Végül is ez igazi élet, nem western,
Megkegyelmezzek, vagy legyek kegyetlen?
Legyek-e bunkó, mint te voltál az előbb?
Most fosol, mert tudod, hogy rajtam a sor.
Pisztolyom a pofádba, és ideges vagyok,
Te meg csak állsz, és könyörögsz.
Kis köcsög!

Refrén:
Most mi lesz?
Ha?
Most mi lesz?
Most mi lesz?
Kis köcsög, mersz vagy nem mersz?


Szöveg: Dope-T
Album: "Kiadatlan album"
Sorszám: #06
Megjelenés éve: 1994