ITT VAGYUNK!

Hé, itt vagyok! Itt vagyok újra!
Vissza térek, mint egy bumeráng, újra meg újra!
Öt év után, itt egy új album,
A borítón Grim Ace, és egy szép autó.
Kilenc! '89 óta,
Én vagyok a császár a szónok,
Az underground rap egyik szószólója.
Hogy mióta? '89 óta.
Az én stílusom pesszimista stílus,
Mert nem látom, hogy merre van a kiút.
Elmondok mindent, amit hallok és látok,
És amit hozzá kitalálok...
Szövegeim mögött megbújik a valóság,
Teljes gázzal tör elő a vadság.
Markolom a mikrofont, majd széttörik,
Sokan vannak, akik hasonlóan lökik.
Ők azok, akik éltetik a rapet,
És, hogy előretörjön, mindent megtesznek.
Nem vagyok egyedül, itt van velem Quick,
A deejay-k közül a legjobbik!
Ő az, akinek a keze alatt elolvad a lemez,
Mi ketten adjuk azt, ami mindenkit kifektet.
Azt mondod ez szar? Hülye fasz vagy!
Gyere haver, és mutass jobbat!
Mutass jobbat, ha tudsz, de nem tudsz,
Mert itt van veled szemben a két géniusz!

Refrén:
Grim Ace itt van!
Grim Ace visszajött!
Grim Ace löki a szöveget!
- Grim Ace berobban!

Hé, itt vagyok! Visszahoztam magam!
Nem bírok magammal, beindult az agyam!
Nincs megállás, beindult a rendszer,
Millió, millió hangrendszer.
Igen! Beindult a rímgyár!
Elsodor téged a szövegár.
Lüktet a ritmus, dübörög a basszus,
Felüvölt a hangataktus.
És nem! Nem szabadulsz tőle!
Utolér és leigáz örökre!
Vá-vá! Forr a vérem!
Nem sikerül magamat utolérnem.
Pörög a nyelvem, a szám kiszárad,
Jól bírják a torkomban a hangszálak.
Üvölt a pofám, üvölt a hangfal,
A környéken kitört minden ablak.
Itt van a gyors, és itt van az ász,
Akikre születésed óta vársz.
Mert igen! Kezemben a mikrofon!
Ez a szöveg jobban megüt, mint egy pofon.
Az érdekel mi ez a zene?
Ez az amin kívül más nem kell!
Ne hidd haver, nem vagyok gengszter,
Nem vagyok más, mint egy kibaszott rapper!
Hallom visszajött ez a jó ütem,
Megingásba jön tőle a fejem!

Refrén:
- Itt vagyunk!
- Itt vagyunk!
- Itt vagyunk!
(Scratch)


Szöveg: Grim Ace
Album: Üzenet
Előadók: Grim Ace & DJ Quick
Sorszám: #02
Megjelenés éve: 1999