SLÁGEREK

GRIM ACE:
Utálom a slágereket! Utálom a slágereket!
Kibaszottul utálom a slágereket!

DOPE-T:
A sláger az idegeket öli!
A szövege értelmetlen, a szerző azt mondja költői.

GRIM ACE:
Minden slágert sablon szerint gyártanak!
Harminc év óta ugyanaz a nóta!


DR MAMMUT:
Egy hónapig menő, aztán mindenki szarik rá!
A szerzők csak a pénzért csinálják!

DOPE-T:
Egy dolgot szeretnék megtudni, de tényleg...
Milyen érzés nekik, hogy sirályokból élnek?

GRIM ACE:
A slágerlistáktól neki megyek a falnak!

DR MAMMUT:
Az összes popműsorban szar számot adnak!

GRIM ACE:
Kit érdekel a sok szar közül melyik van az élen?!
Ha végig kell hallgatnom egy slágert végem!
- Szétbasz tőle az ideg!

DR MAMMUT:
- Engem kiráz tőle a hideg!

DOPE-T:
- Engem meg szét nyom a láz!
- És a hátamon minden szőrszál feláll!

DR MAMMUT:
A tv és a rádió egész nap azt nyomja,
DJ nyálas pofával beszél a mikrofonba!

DOPE-T:
Diszkók is nyomják azt a szart!
És a sláger az, ami engem onnan kihajt!
És mit csinálok? írok egy underground számot!

GRIM ACE:
Nem érdekelnek a felvarrt arcú sztárok!

DR MAMMUT:
A MegaSound System nem a slágerlistáknak szól!
Inkább menekül attól a szartól!

GRIM ACE:
Igazi zene csak az utcán van!
A MegaSound System is utcazene!

DOPE-T:
És itt egy üzenet! Elég durva, de direkt:
Baszd meg a kibaszott slágereidet!


Szöveg: Grim Ace, Dope-T, Dr Mammut
Album: Új sportok
Sorszám: #09
Kiadás éve: 1993